רעידת אדמה יפן / רעידת אדמה בעוצמה 6 5 פקדה את צפון יפן פורסמה התראת צונאמי תיעוד / רעידת אדמה בעוצמה 7.3 פקדה אמש (שבת) את החוף המזרחי של יפן, סמוך למחוז פוקושימה.

רעידת אדמה יפן / רעי×"ת א×"מ×" ×'עוצמ×" 6 5 פק×"×" את צפון יפן פורסמ×" ×"תראת צונאמי תיעו×" / רעידת אדמה בעוצמה 7.3 פקדה אמש (שבת) את החוף המזרחי של יפן, סמוך למחוז פוקושימה.. ראש ממשלת יפן יושיהידה סוגה אמר לכלי התקשורת כי. במרץ 2011 התרחשה ביפן רעידת אדמה בעוצמה 9.0 סמוך לסנדאי, בירת מחוז מיאגי שבחבל טוהוקו. מפולת סלעים במחוז פוקושימה לאחר רעידת האדמה בצפון־מזרח יפן. רעידת האדמה בעוצמה של 8.9 בסולם ריכטר שאירעה ב יפן ביום שישי צהריים (שעון יפן) הייתה אחד האסונות. רעידת אדמה בעוצמה 7.1 הורגשה ממזרח לחופי פוקושימה שביפן.

רעידת אדמה הרסנית מחריבה את יפן, ומשפחה אחת יוצאת למסע של הישרדות, נחישות ותושייה בארכיפלג השוקע. רעידת אדמה בעוצמה 7.3 מול חופי פוקושימה גרמה לבניינים לרעוד ולהפסקת חשמל נרחבת במזרח יפן. לפי דיווחים של סוכנויות הידיעות במדינה, קרוב למאה בני אדם נפצעו. רעידת האדמה, החזקה בהיסטוריה המתועדת של יפן, והרביעית בעוצמתה בעולם, גרמה להרס רב, אך הרס רב עוד יותר נגרם בשל התופעות. רעידת אדמה בעוצמה 8.9 בסולם ריכטר שהיכתה שלשום (ו') בעיר טוקיו בירת יפן, גררה מיד לאחריה גלי צונאמי בגובה 10 מטרים.

×'ין ×
×'ין ×"צונאמי ×'יפן ל×"ו ×— ×"מ×'קר על רעי×"ות א×"מ×" וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
רעידת אדמה הרסנית מחריבה את יפן, ומשפחה אחת יוצאת למסע של הישרדות, נחישות ותושייה בארכיפלג השוקע. רעידת אדמה חזקה בעוצמה של 7.1 הורגשה היום (שבת) בחופי מזרח יפן, סמוך לתחנת הכוח הגרעינית פוקושימה, שבה אירע לפני כעשור אסון גרעיני כבד כתוצאה מרעידת אדמה דומה. לפי דיווחים של סוכנויות הידיעות במדינה, קרוב למאה בני אדם נפצעו. הרס, 9 הרוגים ומאות פצועים. מיד אחריו הגיע צונאמי אדיר ושטף הכול בגלים אדירים מן הים. אלפים נפגעו ולא ברור מה עלה בגורלם. רעידת אדמה בעוצמה 3.‏7 הכתה בצפון־מזרח יפן רעידת אדמה בעוצמה 7.3 מול חופי פוקושימה גרמה לבניינים לרעוד ולהפסקת חשמל נרחבת במזרח יפן.

לפי דיווחים של סוכנויות הידיעות במדינה, קרוב למאה בני אדם נפצעו.

רעידת אדמה בעוצמה 7.3 פקדה אמש (שבת) את החוף המזרחי של יפן, סמוך למחוז פוקושימה. דווח על 9 הרוגים ומאות פצועים, אבל יש חשד שיש גם לכודים תחת ההריסות ושמספר הנפגעים יתברר כגדול יותר. רעידת אדמה בעוצמה 8.9 בסולם ריכטר שהיכתה אתמול (ו') בעיר טוקיו בירת יפן, גררה מיד לאחריה גלי צונאמי בגובה 10 מטרים. צונאמי הכה בחופי יפן בעקבות רעש בעוצמה 8.9. עובדים מתרגלים פינוי בעת רעידת אדמה. רעידת אדמה בעוצמה 7.3 מול חופי פוקושימה גרמה לבניינים לרעוד ולהפסקת חשמל נרחבת במזרח יפן. כידוע לכם הייתה היום יום ו' 11.3.11,רעי. לפי דיווחים ביפן, רעידת האדמה החזקה הורגשה גם בבירת יפן טוקיו עם רעש אדמה של 6.8. רעידת אדמה בעוצמה 3.‏7 הכתה בצפון־מזרח יפן לפי דיווחים ביפן, רעידת האדמה החזקה הורגשה גם בבירת יפן טוקיו עם רעש אדמה של 6.8. המקור של רעידת האדמה הוא ביפן. רעידת אדמה בעוצמה 7.3 פקדה אמש (שבת) את החוף המזרחי של יפן, סמוך למחוז פוקושימה. לפי דיווחים של סוכנויות הידיעות במדינה, קרוב למאה בני אדם נפצעו.

יפן ממוקמת באזור פעיל מאוד מבחינה סיסמית, ורעידות אדמה הן עניין יומיומי. לפי דיווחים ביפן, רעידת האדמה החזקה הורגשה גם בבירת יפן טוקיו עם רעש אדמה של 6.8. המקור של רעידת האדמה הוא ביפן. הרס, 9 הרוגים ומאות פצועים. רעידת אדמה בעוצמה 7.3 פקדה אמש (שבת) את החוף המזרחי של יפן, סמוך למחוז פוקושימה.

כיצ×
כיצ×" מתמו×"×"ים ×'יפן עם רעי×"ות א×"מ×" ומ×" יכולים ×'ישראל ללמו×" מכך Civileng מו×'ילים שינויי ×'×¢× ×£ ×"×'× ×™×™×" from www.civileng.co.il
אוסטרליה, ניו זילנד ועתה יפן. רעידת אדמה בעוצמה 3.‏7 הכתה בצפון־מזרח יפן רעידת אדמה חזקה בעוצמה של 7.1 הורגשה היום (שבת) בחופי מזרח יפן, סמוך לתחנת הכוח הגרעינית פוקושימה, שבה אירע לפני כעשור אסון גרעיני כבד כתוצאה מרעידת אדמה דומה. רעידת אדמה בעוצמה 7.3 פקדה אמש (שבת) את החוף המזרחי של יפן, סמוך למחוז פוקושימה. רעידת אדמה 100,000 רעידת אדמה חזקה באזור קנטו והחריבה את טוקיו, יוקוהמה וערים נוספות באזור. הרס, 9 הרוגים ומאות פצועים. לפי דיווחים של סוכנויות הידיעות במדינה, קרוב למאה בני אדם נפצעו. רעידת אדמה בעוצמה 7.1 הורגשה ממזרח לחופי פוקושימה שביפן.

רעידת אדמה בעוצמה 8.9 בסולם ריכטר שהיכתה שלשום (ו') בעיר טוקיו בירת יפן, גררה מיד לאחריה גלי צונאמי בגובה 10 מטרים.

רעידת אדמה בעוצמה 3.‏7 הכתה בצפון־מזרח יפן רעידת אדמה בעוצמה 7.3 פקדה אמש (שבת) את החוף המזרחי של יפן, סמוך למחוז פוקושימה. רעידת האדמה בעוצמה של 8.9 בסולם ריכטר שאירעה ב יפן ביום שישי צהריים (שעון יפן) הייתה אחד האסונות. צונאמי הכה בחופי יפן בעקבות רעש בעוצמה 8.9. במרץ 2011 התרחשה ביפן רעידת אדמה בעוצמה 9.0 סמוך לסנדאי, בירת מחוז מיאגי שבחבל טוהוקו. רעידת אדמה הרסנית מחריבה את יפן, ומשפחה אחת יוצאת למסע של הישרדות, נחישות ותושייה בארכיפלג השוקע. הרעש, בעוצמה 6.4, גרם לקריסת בניינים. ראש ממשלת יפן יושיהידה סוגה אמר לכלי התקשורת כי. עד כה דווח על 29 הרוגים. לפי דיווחים של סוכנויות הידיעות במדינה, קרוב למאה בני אדם נפצעו. רעידת אדמה בעוצמה 7.3 מול חופי פוקושימה גרמה לבניינים לרעוד ולהפסקת חשמל נרחבת במזרח יפן. מיד אחריו הגיע צונאמי אדיר ושטף הכול בגלים אדירים מן הים. בכל חדר במלון תמצאו הוראות להתנהגות במקרה של רעידת אדמה.

לפי דיווחים של סוכנויות הידיעות במדינה, קרוב למאה בני אדם נפצעו. הרעש, בעוצמה 6.4, גרם לקריסת בניינים. רעידת האדמה, החזקה בהיסטוריה המתועדת של יפן, והרביעית בעוצמתה בעולם, גרמה להרס רב, אך הרס רב עוד יותר נגרם בשל התופעות. רעידת אדמה בעוצמה 7.3 פקדה אמש (שבת) את החוף המזרחי של יפן, סמוך למחוז פוקושימה. לפי דיווחים של סוכנויות הידיעות במדינה, קרוב למאה בני אדם נפצעו.

×—×
×—×"שות ×'עולם Nrg יפן 3 ×"רו×'ים ועשרות פצועים ×'רעי×"ת from www.makorrishon.co.il
רעידת אדמה בעוצמה 7.1 הורגשה מול חופי מזרח יפן, סמוך לפוקושימה. הרס, 9 הרוגים ומאות פצועים. רעידת אדמה וצונאמי ביפן דר' אמנון טיל amnont@walla.com הקדמה לאחרונה אני מדווח לכם על הרבה אסונות טבע באזור האוקיינוס השקט: רעידת אדמה בעוצמה 8.9 בסולם ריכטר שהיכתה אתמול (ו') בעיר טוקיו בירת יפן, גררה מיד לאחריה גלי צונאמי בגובה 10 מטרים. עובדים מתרגלים פינוי בעת רעידת אדמה. כידוע לכם הייתה היום יום ו' 11.3.11,רעי. רעידת אדמה בעוצמה 8.9 בסולם ריכטר שהיכתה שלשום (ו') בעיר טוקיו בירת יפן, גררה מיד לאחריה גלי צונאמי בגובה 10 מטרים. דווח על 9 הרוגים ומאות פצועים, אבל יש חשד שיש גם לכודים תחת ההריסות ושמספר הנפגעים יתברר כגדול יותר.

רעידת אדמה 100,000 רעידת אדמה חזקה באזור קנטו והחריבה את טוקיו, יוקוהמה וערים נוספות באזור.

ראש ממשלת יפן יושיהידה סוגה אמר לכלי התקשורת כי. רעידת אדמה בעוצמה 8.9 בסולם ריכטר שהיכתה אתמול (ו') בעיר טוקיו בירת יפן, גררה מיד לאחריה גלי צונאמי בגובה 10 מטרים. מפולת סלעים במחוז פוקושימה לאחר רעידת האדמה בצפון־מזרח יפן. רעידת אדמה בעוצמה 7.3 פקדה אמש (שבת) את החוף המזרחי של יפן, סמוך למחוז פוקושימה. הרס, 9 הרוגים ומאות פצועים. אלפים נפגעו ולא ברור מה עלה בגורלם. רעידת האדמה, החזקה בהיסטוריה המתועדת של יפן, והרביעית בעוצמתה בעולם, גרמה להרס רב, אך הרס רב עוד יותר נגרם בשל התופעות. עשרות כלי רכב נצפו צפים במים. רעידת אדמה 100,000 רעידת אדמה חזקה באזור קנטו והחריבה את טוקיו, יוקוהמה וערים נוספות באזור. עד כה דווח על 29 הרוגים. דווח על 9 הרוגים ומאות פצועים, אבל יש חשד שיש גם לכודים תחת ההריסות ושמספר הנפגעים יתברר כגדול יותר. רעידת אדמה בעוצמה 7.1 הורגשה מול חופי מזרח יפן, סמוך לפוקושימה. כידוע לכם הייתה היום יום ו' 11.3.11,רעי.

רעידת אדמה בעוצמה 71 הורגשה ממזרח לחופי פוקושימה שביפן רעידת אדמה. רעידת אדמה בעוצמה 8.9 בסולם ריכטר שהיכתה אתמול (ו') בעיר טוקיו בירת יפן, גררה מיד לאחריה גלי צונאמי בגובה 10 מטרים.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama